2012. július 28., szombat

Törökfejes csomó lapítva

Négy hajlatos TF csomóból készített karkötő.


Tudom nem nagy szám, mert már van ilyen a blogban.

Az egyik kedves barátomnak, BI-nak nagyon megtetszett a barna - narancssárga karkötő. Csak hogy nézne ki rajta!?  Mert az ő csuklója kisebb mint az enyém. Gondoltam, laposra taposva mint a naspolya. A narancssárga elfogyott, így lett szürke- fekete változat.

A zárását egy gyémántcsomóval és egy rövid királykobrával oldottam meg, ami zárja a hurkot.





1 megjegyzés:

  1. Szia! Lenyűgözőek a munkáid: elképeztő, hogy csomózással mi minden elkészíthető!
    Sokat tanultam az oldaladon látott képekből (-ről), s ez a tudás nagyon hasznosnak bizonyult a saját munkámban.
    A Kreatív üzletnek -ahol dolgozom, s ahol néha találkozunk is :) - a facebook oldalán hivatkoztam is már erre a blogra és örömmel osztom meg a fotókat a profi munkáidról.
    Ha bármire szükséged lenne vagy kérdésed az üzletben lévő aktuális árukkal kapcsolatban, akkor a facebook.com/hobbysarok oldalunkon megtalálsz engem, minket.
    Sikeres munkát!
    Üdv: Margit

    VálaszTörlés