2012. június 3., vasárnap

Feketén a hófehér, avagy egy csomó a golyóra


Ez egy 35mm átmérőjű fagolyóra kötött csomó, amelyet  kb. 3mm vastag nylon zsinórból készítettem.

A zsinórok hosszát nem tudom megmondani, mert csak hozzá fogtam minden tervezgetés nélkül. (Nem gondoltam, hogy egyszer meg fogom ezeket a darabokat mutatni valahol.) :)

A golyóra kötött csomónak a neve török fejes csomó (4bight5leadturks head knot), ami 4 hajlatból és 5 menetből áll. A fekete zsinórt 4-szer kellett körbefűzni (így kaptam 4 sort), majd a fehéret egyszer középen. A fehér zsinórt eldolgoztam (elégettem öngyújtóval, és elrejtettem), a feketének a 4 szálát pedig négyes fonással folytattam, majd a fonatot vissza fűztem önmagába.

A visszadolgozásnak a helyét a már fent említett török fejes csomóval takartam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése