2012. június 3., vasárnap

Crown knots, avagy variációk korona csomóra

Mivel elég sok építő jellegű kritikát kaptam innen és onnan, gondoltam nem csak a kész tárgyakat fogom bemutatni, hanem azt is, hogyan készülnek a csomók egyenként. Igaz,  ezek már megtalálhatók a neten, de sajna többnyire angolul. Gondoltam, hátha segíthetek így más mániákusnak és bennem is jobban rögződnek a csomók. (Mert valahol azt olvastam ha már egyszer megtanultál egy csomót és tíz év múlva nem tudod meg kötni akkor nem tanultad meg rendesen.)

A négy szálas koronás csomónál két szálat egymáson keresztül vetünk és az alsó szálat a felette lévőn jobbról és balról áthajtjuk. Majd a keletkezett két hurkon az alsó szálnak a két végét egyenként átfűzzük jobbról és balról. Majd meghúzzuk a csomót.



Folytatásként az egyszínű szálakat önmaguk irányába vissza hajtjuk, jelen esetben mondjuk a zöldet, majd a másik két szálat a keletkezett hurkon átfűzzük úgy, hogy a szabadon lógó zöld szálat lefogja (a képen látottak szerint). A zsinórokat meghúzzuk, és folytatjuk a csomózást az előzőekhez hasonlóan. Így négyzet alakú mintát fogunk kapni. Ahova a tűt beszúrtam oda az elején kulcstartókarikát vagy karabinert lehet fűzni.




Remélem, hogy elég érthető a kép és írás összessége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése