2012. augusztus 9., csütörtök

Paracord karkötő avagy a parlagi Vipara :)

Ez egy kicsit más, mint amit igazán megszoktunk a parakord karkötő hallatán. :)
Igaz, ez is abból a zsinórból készült, de ez nem lebontható és újra használható, hanem bontás után eldobható.

Csukló dísznek viszont  nem utolsó! 

A belső részt egyetlen szál zsinór alkotja, arra került egy négyes fonat, aminek a két végét közönséges bandázzsal kötöttem el úgy, hogy az egyik végén egy hurkot alakítottam ki, a másik vége szabadon maradt, mert oda jött a záró csomó (button knot). Majd mikor ezzel elkészültem a bandázs kötéseket a két végen 4hajlatos 8menetes TF csomóval takartam el.





2 megjegyzés:

  1. Szia Szabolcs!

    Nagyon tetszik ez a darab, nincs véletlenül filmes-magyarázó anyagod a készítés folyamatáról? Teljesen amatőr vagyok, rosszabb napokon a cipőfűző megkötése is gondot okoz, de ennek nekiállnék.:)

    Ha van filmes inked, dobd fel kérlek akár itt!

    Üdv, és gratulálok a termékekhez!
    S.

    VálaszTörlés
  2. Igazan kedvet kaptam en is eme kreativ dolog elkeszitesehez, igazan nagy segitseg lenne egy-ket videos anyag, illetve hivatkozas! Ne erts felre, igy is fasza a blogod nagyon, epito jelleggel all szandekomban mindezt kozolni veled!
    Hajra!

    Udv.: Timar Laszlo

    VálaszTörlés