2013. november 16., szombat

Swedish Ringbolt avagy a Knife wrapping

Mennyivel könnyebben menne ez az egész, ha volna egy kis írói vénám! :)

 Valamikor egyszer régen kaptam egy darab rozsdamentes edzhető anyagot, melynek a mérete 270mm x 50mm x 3mm volt.  Dédelgettem magamban a vágyat, hogy egyszer majd csinálok belőle  valamilyen szúró, vágó szerszámot. Ez nem valósult meg, de sikerült valami kifürkészhetetlen véletlen folytán ( no meg a sors is biztos így akarta ;) ) -  találkoznom egy gyöngyszemmel!! - egy korosodó úrral Bükkszentlászlóról, aki volt kedves és elkészítette nekem ezt a kétélű tőrt. A teljes hossz maradt a 270 mm, a penge szélessége 25 mm, hossza pedig 160mm lett. ( Itt szeretném figyelmetekbe ajánlani az urat, ha a szolgáltatásait szeretnétek esetleg igénybe venni. )
 

 Amikor kézhez kaptam a kést a markolatán nem volt csak az alsó és felső bakni.   Így  hozzá láthattam a kés teljessé `tételéhez`.
 
A becsomózandó hossz 75mm. A változatosság kedvéért egy újabb ringbolt hitching - ami a Swedish Ringbolt névre hallgat (http://www.frayedknotarts.com/tutorials/topbraid.html) - került a tőr nyelére. A zsinórnak az anyaga paracord, az egyenkénti hossza 1,3m.

 Ha még szeretnétek hasonló kivitelű késnyeleket látni akkor írjátok a keresőbe: Paracord knife wrap.
 

                                       

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése